2021-07-21

De nieuwe bestel optie is er! Vanaf nu kan je er ook voor kiezen om klanten zelf te laten bestellen via hun mobiele telefoon.

Hoe werkt het?

In het menukaart beheer kan je nu tafels toevoegen. Voor iedere tafel wordt een andere QR-code gemaakt die het tafelnummer meegeeft aan de mobiele menukaart. Wanneer je gasten deze QR-code scannen kunnen ze bij gerechten of dranken op 'Bestellen' klikken. Ze kunnen hun bestelling aanpassen in een handig overzicht en daarna de bestelling doorgeven aan de keuken.

In de keuken

In de keuken kan je in het menukaart beheer de bestellingen realtime zien en beheren op bijvoorbeeld een computer of tablet. Als een gast op bestellen heeft geklikt komt de bestelling meteen op het scherm in de keuken. Onder het tabblad 'Instellingen' kan je ook een notificatie geluid instellen, dit geluid wordt afgespeeld op het moment dat er een nieuwe bestelling binnenkomt.

Meerdere afhandellocaties

Veel horeca bedrijven hebben meerdere locaties voor het afwerken van bestellingen. Zo komen bijvoorbeeld alle drankjes van de bar en alle gerechten uit de keuken. Onder het tabblad 'Bestellingen' kun je deze afhandellocaties zelf aanpassen aan jouw bedrijf. Gerechten en dranken kunnen gekoppeld worden aan een afhandellocatie zodat in het besteloverzicht duidelijk is waar wat vandaan moet komen.

Voor wie?

De nieuwe bestelfunctie is volledig beschikbaar voor gratis, basis en premium accounts.

 

TERUG NAAR OVERZICHT